מאת: Irene Shafir באתי לסופ"ש והודות לטראמפ נתקעתי לשבועיים. אז אם כבר נמנף את זה למשהו מועיל. נסעתי לבד, מתניידת בכיסא רגיל. העיר די שטוחה וברובה די נח להסתובב. במטרו - חצי מהתחנות לא נגישות לכיסא. ולא רק זה הן גם מסומנות בצורה מבלבלת. יש מצב שיהיה לתחנה סימון של כיסא גלגלים והיא עדיין לא נגישה (כן, הזייה). ומנסיון גוגל-מאפס טועים בזה, לא להסתמך. צריך את המפה של המטרו עצמו וגם שם לקרוא לאט את המקרא מפה. האוטובוסים - מאוד נוחים. הפתיעו לטובה. יש בהם רמפה נשלפת מהדלת האחורית